۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

 

تقدیرازکارشناسان هواشناسی توسط مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد

 

تقدیرازکارشناسان هواشناسی توسط مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد

.  

 

در تاریخ 28 اسفند ماه 99 از کارشناسان هواشناسی که در تهیه گزارش های هواشناسی در بخش های مختلف خبری همکاری کرده اند تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی یزد، کارشناسان هواشناسی یزد در جلسه ای که به میزبانی صدا و سیمای مرکز یزد تشکیل شد، شرکت نمودند. در این جلسه ابتدا آقای میر حسینی رئیس مرکز پیش بینی استان گزارشی از همکاری تصویری از دی ماه تا کنون ارائه دادند و خواستار مساعدت و همکاری بیشتر کارشناسان  بخش های مختلف صدا و سیمای یزد برای ارتقا کیفیت گزارشات تصویری هواشناسی شدند.

 در ادامه این نشست، هر کدام از کارشناسان هواشناسی  پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند و سپس آقای دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ضمن تشکراز همکاری مدیر کل هواشناسی استان یزد و سایر همکاران در عملیاتی شدن مصوبه صدا و سیما و فراهم شدن زمینه تهیه گزارشات هواشناسی به صورت تصویری در مرکز یزد، از آمادگی مجموعه همکاران خود جهت برگزاری کلاسهای آموزشی گزارشگری ویژه کارشناسان هواشناسی درآینده نزدیک خبر داد.

در پایان از کارشناسان هواشناسی استان یزد (آقایان سید عباس میر حسینی، محمود توکلی، احسان الله دهقانی، محمد رضا شیر غلامی، قاسم راجی، مجید رشیدی) تقدیر به عمل آمد.

 

منبع خبر: