۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

نشست تخصصی مدیران ستادی و روسای ادارات هواشناسی استان یزد

نشست تخصصی مدیران ستادی و روسای ادارات هواشناسی استان یزد

نشست تخصصی مدیران ستادی و روسای ادارات هواشناسی استان در مهر ماه 1403 به صورت حضوری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ابرکوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان یزد، جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و روسای ادارات هواشناسی با حضور محمد هادی زارع زاده فرماندار شهرستان ابرکوه، مدیرکل هواشناسی و همکاران ستادی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ابرکوه برگزار شد.
در ابتدا زارع زاده فرماندار ابرکوه ضمن تبریک و خوش آمد گویی به مدیر کل هواشناسی و هیئت همراه از رضایت مردم شهرستان ابرکوه از هواشناسی تمجید نمود.
در ادامه فرماندار ابرکوه با توجه به شرایط خاص شهرستان از لحاظ کشاورزی، پیش بینی های هواشناسی را حائز اهمیت دانست و  خواستار تعامل بین هواشناسی استان و شهرستان با فرمانداری شد.
رضا برهانی مدیر کل هواشناسی استان ضمن خیرمقدم به همکاران، و پس از برشمردن موفقیت های هواشناسی استان یزد طی سال های اخیر، با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب بخش های مختلف هواشناسی استان تاکید نمود این موفقیت ها نتیجه تلاش، پشتکار، همت و همدلی تمامی همکاران است.
وی ادامه داد: اداره کل هواشناسی استان در ارزیابی عملکرد سالانه انجام شده توسط سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نتایج خوبی را کسب نموده است که این مهم نشان از تلاش همه جانبه، همدلی و کار گروهی همه بخش ها می باشد. 
در ادامه این نشست، گزارش فعالیت معاونت ها و بخش های مختلف ستادی توسط مسولین مربوطه ارائه گردید. همچنین هر یک از روسا و مسئولین شهرستانی بطور جداگانه به بیان نیازها، مشکلات و پیشنهادات ادارات تابعه پرداخته و گزارشی از فعالیت های اداره متبوع خود را ارائه دادند.
در انتهای جلسه خلاصه ای از نیازها و مشکلات هر اداره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا در جهت رفع احتیاجات و موانع موجود گامهای لازم برداشته شود. همچنین در  این جلسه به مناسبت روز تجلیل از نخبگان، از زحمات آقای غفارزاده رئیس اداره هواشناسی بافق و عضو کانون نخبگان استان تقدیر شد.

کد خبر: 8864
  تاریخ خبر : 14 مهر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 14 مهر 1403
 119