۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی و تفریحی برای خانواده کارکنان هواشناسی استان یزد برگزار شد

اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی و تفریحی برای خانواده کارکنان هواشناسی استان یزد برگزار شد

اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی و تفریحی با حضور خانواده کارکنان هواشناسی استان یزد در محل اردوگاه فرهنگی شهید صدوقی روستای سانیج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان یزد، در این همایش خانوادگی بیش از 150 نفر از کارکنان و بازنشستگان به همراه خانواده حضور داشتند. در این اردو برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و تفریحی در رده های سنی مختلف برگزار شد و مسابقه نقاشی ویژه کودکان، انجام مسابقات ورزشی مختلف از جمله مسابقه طناب کشی، والیبال، فوتبال و دارت از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش یک روزه بود.  

رضا برهانی مدیرکل هواشناسی استان یزد ضمن تقدیر از مشارکت پرشور خانواده همکاران در این برنامه،بیان داشتند: انجام چنین برنامه هایی ضمن افزایش روحیه مشارکت و احساس تعلق به یک خانواده، باعث ایجاد صمیمیت و تقویت روحیه نشاط وشادابی در بین کارکنان و خانواده آنها می شود.

 برهانی افزود به منظور تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا با هدف تامین سلامت جسم و روح همکاران، این همایش خانوادگی با مشارکت فعال خانواده بزرگ هواشناسی استان برگزار شد. در پایان به تعدای از شرکت کنندگان در مسابقات جوایزی اهدا شد.

کد خبر: 8855
  تاریخ خبر : 8 مهر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 8 مهر 1403
 162