۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

دیدار مدیر کل هواشناسی استان با نماینده محترم مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیر کل هواشناسی استان با نماینده محترم مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی

رضا برهانی مدیرکل هواشناسی استان روز پنج شنبه 29 شهریور ماه 1403 با حضور در شهرستان اردکان با پوردهقان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان یزد، مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد در حال حاضر 16  ایستگاه هواشناسی اعم از سینوپتیک، اقلیم شناسی،کشاورزی و باران سنجی در شهرستان اردکان فعال هست که با حمایت های انجام گرفته توسط سازمان هواشناسی کشور و مسئولین استانی و فرمانداری شهرستان بیش از 70 درصد آنها به ایستگاه خودکار مجهز می باشد.
 وی افزود: با توجه به احداث ایستگاه اقلیم شناسی خودکار چاه افضل تا پایان سال 1403 در برش استانی برنامه عملیاتی معاونت فنی و شبکه دیدبانی و نیاز به آماده سازی زیر ساخت های آن مقرر گردید با همکاری مسئولین شهرستانی تامین برق آن انجام تا اداره کل هواشناسی استان نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام نماید.
پوردهقان نماینده محترم مردم شریف اردکان  نیز ضمن برقراری ارتباط تلفنی با سرکارخانم سحرتاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی  و رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات مجموعه هواشناسی نسبت به پیگیری مورد مذکور و هر گونه همکاری با سازمان هواشناسی کشور در امور مربوط به مجلس شورای اسلامی قول مساعدت و همکاری لازم را دادند.

 

کد خبر: 8848
  تاریخ خبر : 3 مهر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 3 مهر 1403
 186