۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

 

نخستین جلسه عمومی همکاران هواشناسی استان یزد

 

نخستین جلسه عمومی همکاران هواشناسی استان یزد

.  

 

  در روز دوشنبه 1401/2/26 اولین نشست همکاران هواشناسی استان در سال جاری با حضور مدیر کل هواشناسی استان یزد  در سالن اجتماعات برگزار شد.
دکتر برهانی مدیر کل هواشناسی استان یزد در زمینه دلایل و ضرورت برگزاری این جلسه با توجه به تغییر دولت در سال جدید از همکاران ومدیران خواست: برای پیشبرد و اهداف هواشناسی تعامل مناسب با فرمانداران داشته و همچنین برای حفاظت از مجموع دارایی های هواشناسی، ساختمان و اداوات ایستگاه های شهرستان دقت نظر بیشتری داشته باشند.
دکتر برهانی افزود:هواشناسی طی 2 الی3 سال گذشته رشد قابل توجهی در کشور داشته و طبق برنامه عملیاتی قرار بوده دو ایستگاه اقلیم شناسی و پنج ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف استان احداث کنیم که علاوه براین، یازده ایستگاه دیگر نیزخریداری شده که تا پایان تیرماه 1401 نصب خواهد شد.
در پایان جلسه نیزگزارشی از هزینه کرد اعتبارات وهمچنین شبکه دیدبانی و ادارات فنی وفن آوری اطلاعات توسط مسئولین مربوطه ارائه شد.همچنین به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از همکاران این بخش و سایر همکارانی که در سال 1400 اقدامات قابل تقدیری داشتند با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر: