۱۴۰2 : سال مهار تورم، رشد تولید            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

بیانیه حفظ حریم شخصی

بیانیه حفظ حریم شخصی هواشناسی استان یزد

هواشناسی  یزد برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش فراوان قائل است. در این بیانیه شرح داده می شود که چه اطلاعاتی ، چگونه و به چه منظور از کاربران این مجموعه دریافت شده و در باره نحوه استفاده و محافظت از اطلاعات توضیح داده می شود .

اگر در هنگام استفاده از این پایگاه اینترنتی، از شما اطلاعاتی خواسته شود که هویت‌تان را آشکار کند می‌توانید مطمئن باشید که از آن تنها بر اساس اصول مطرح شده در این بیانیه استفاده می‌شود..

ممکن است در آینده تغییراتی در این سند اعمال شود. شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه از تغییرات ایجاد شده در بیانیه حفظ حریم شخصی  هواشناسی یزد مطلع شوید.


 اطلاعاتی که دریافت می گردد :

به منظور کار با این تارنما و یا استفاده از خدمات آن برخی اطلاعات شخصی شما ممکن است دریافت گردد. این اطلاعات برای اعمال خدمات، حفظ کیفیت خدمات، و به منظور فراهم کردن آمار عمومی ناظر به استفاده از پایگاه اینترنتی به کار گرفته می‌شود.
این اطلاعات شامل موارد ذیل می باشد :

۱ -اطلاعات هویتی مانند : آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی،کدملی, شماره تلفن، آدرس منزل، آدرس محل کار، نام پدر، شماره همراه ، نام شرکت، شناسه ملی، تاریخ تولد، مدرک تحصیلی، شماره دانشجویی

۲-اطلاعات تجهیزات سخت افزاری مانند : مشخصات رایانه و تجهیزات مرتبط.

۳-اطلاعات نرم افزاری مانند : سیستم عامل، نرم افزارهای مورد استفاده، آدرس IP، نوع مرورگر، زمان دسترسی و آدرس وب سایت‌های ارجاع‌دهنده.


چگونگی بهره برداری از اطلاعات 

هواشناسی یزد به منظور شناخت نیازها و ارائه پیشنهادهای بهتر به کاربران، از اطلاعات گردآوری شده برای اهداف ذیل استفاده می‌کند :
۱-ایجاد بانک اطلاعاتی مخاطبان یا همکاران

۲-استفاده از اطلاعات برای بهبود خدمات یا نحوه‌ی ارائه‌ی آن‌ها

۳- ارائه‌ی امکانات جدید، پیشنهادهای ویژه و یا دیگر اطلاعات

 امنیت اطلاعات :

هواشناسی یزد اطلاعات شخصی و هویتی که شما بر روی سرورهای رایانه فراهم کرده‌اید، به شکل کنترل‌شده، امن و حفاظت‌شده، از دسترسی‌ها، استفاده و افشاهای تأیید نشده محافظت می‌کند . هنگامی که اطلاعات شما (مانند شماره حساب کارت اعتباری) به سایتی دیگر منتقل میشود، با استفاده از کدسازی، مانند پروتکل SSL محافظت می‌شود. این اداره کل  اطلاعات شخصی را بدون اجازه صریح شما استفاده و افشا نمی‌کند و به اشخاص ثالث ارائه نمی دهد، مگر اینکه از طرف مراجع قضایی حکمی برای این کار دریافت کند.

  استفاده از کوکی ها 

پایگاه اینترنتی هواشناسی یزد از کوکی‌ها به منظور کمک کردن به شما در راستای شخصی‌سازی تجربه آنلاین‌تان استفاده می‌کند. کوکی یک فایل متنی است که توسط سرور پرتال بر روی هارد دیسک شما قرار داده می‌شود تا بتواند اطلاعاتی در مورد استفاده شما از تارنما داشته باشد. کوکی‌ها نمی‌توانند به منظور اجرای برنامه‌ها یا ارائه ویروس‌ها به رایانه شما مورد استفاده قرار گیرند.
شما توانایی پذیرش یا رد کوکی‌ها را دارید. بسیاری از مرورگرها به طور خودکار کوکی‌ها را قبول می‌کنند اما اگر خواستید، می‌توانید معمولاً تنظیمات مرورگر خود را برای نپذیرفتن کوکی‌ها تنظیم کنید.

مالکیت معنوی و حق انتشار :

این پرتال و همه محتوای آن بر مبنای قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، تحت مالکیت معنوی هواشناسی یزد می‌باشد. هرگونه تولید مشابه، ارسال به شخص ثالث، انتشار در زیر سایت‌ها و یا چاپ تمام یا بخشی از هر نوع محتوای موجود در این سایت فقط با ذکر نام منبع مجاز است.

هیچ نام ،آرم یا علائم تجاری و خدماتی به منظور تبلیغات در پرتال وجود ندارد. موارد احتمالی نیز فقط برای نشان دادن محصولات و خدمات مرتبط به هواشناسی یزد یا دیگر واحد های زیرمجموعه و وابسته به این سازمان می باشد.
ممکن است پیوندهایی به سایت‌هایی غیر از سایت‌های هواشناسی یزد وجود داشته باشد که در این صورت، حقوق مالکیت معنوی ما محتوای آن سایت‌ها را در بر نمی‌گیرد و برای اطلاع از نحوه استفاده از محتوای آنها به بخش شرایط و قوانین و یا بخش مالکیت معنوی خود آن سایت‌ها باید رجوع شود.

لازم به ذکر است با افراد خاطی طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران برخورد خواهد شد.

اطلاعات تماس

هواشناسی یزد نظرات شما در خصوص محتوای ” بیانه حفظ حریم شخصی” را گرامی می‌دارد. اگر معتقدید که هواشناسی یزد به این بیانه وفادار نمانده، لطفا از طریق آدرس yazd@irimo.ir یا شماره تماس 03537231112 با ما تماس بگیرید. این مجموعه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جهت بهره گیری لازم از پرتال و امنیت اطلاعات پیگیریهایی مطابق با قوانین و مقررات را به نحو شایسته انجام دهد.