۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

 

گردهمایی مسئولین ستادی و روسای ادارات هواشناسی استان یزددرشهرستان بافق

 

گردهمایی مسئولین ستادی و روسای ادارات هواشناسی استان یزددرشهرستان بافق

.  

 

در تاریخ06 /05/98 گردهمایی مسئولین ستادی و روسای ادارات و ایستگاههای  هواشناسی استان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بافق  برگزار گردید.در این نشست آقای برهانی مدیر کل هواشناسی استان یزد ضمن  خیر مقدم به آقای زاده رحمانی فرماندار محترم شهرستان بافق و تشکر از میزبانی فرمانداری ، گزارشی ازعملکرد و فعالیت های  هواشناسی استان وهمچنین  هواشناسی بافق ارائه و از مساعدت فرماندار بافق در رابطه پیشبرد برنامه های هواشناسی در شهرستان تشکر و قدردانی نمود.سپس آقای زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق گزارشی از وضعیت طبیعی ،اقتصادی ،گردشگری و کشاورزی وهمچنین پتانسیل های شهرستان ارائه نمود و از فعالیت هواشناسی استان وهواشناسی بافق در امر پیش بینی جوی ، اطلاع رسانی و مدیریت بحران، بخصوص در بهار امسال قدردانی نمود.

در ادامه نشست  مسائل و مشکلات واحد های مختلف بخصوص در حوزه پایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت وتصمیمات و راهکار های لازم اتخاذ گردید.

لازم به ذکر است در این گردهمایی از زحمات آقای حسینی سبزواری رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک بافق که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است از سوی مدیر کل هواشناسی استان وفرماندار شهرستان بافق با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد . همچنین آقای یحیوی پور به عنوان سرپرست هواشناسی بافق معرفی گردید.

روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان یزد

منبع خبر: