۱۴۰2 : جهش تولید با مشارکت مردم            شعار سازمان جهانی هواشناسی در سال 2024 :«خط مقدم اقدام اقلیمی»            

 

برگزاری کلاس نماز،فضای مجازی،آسیب ها و فرصت ها در هواشناسی یزد

 

برگزاری کلاس نماز،فضای مجازی،آسیب ها و فرصت ها در هواشناسی یزد

.  

با هدف اگاهی سازی  و استفاده مناسب از فضای مجازی در تاریخ 98/02/25با همکاری ستاد اقامه نماز استان کلاس آموزشی "نماز ،فضای مجازی،آسیب هاو فرصت ها" در سالن اجتماعات اداره کل هواشناسی استان یزد برگزار گردید.

حاجی آقا فروهر مدرس کلاس آموزشی خواستار نظارت والدین در استفاده مناسب فرزندان از فضای مجازی شدند و انیمیش های خارجی پخش شده در رسانه ها را اشاعه دهنده فرهنگ غرب در کشور دانستند و بازی های موبایلی را در تغیررفتار فرزندان ماثر دانستند.

در ادامه با پخش کلیپ هایی برخی از موارد مخرب استفاده از بازی های انلاین برای فرزندان حتی در خود امریکا رانشان دادند و محدود نمودن استفاده از فیلم ها ،انیمیش ها، بازی های موبایلی و کامپیوتری برای بعضی از سنین در غرب یادآور شدند ،ولی متاسفانه در کشور ما بدون هیچ محدودیتی همه کاربران به آن دسترسی دارند که در پیش فعالی اثر گذار است و اثرات جبران ناپذیردر روح و روان فرزندان ما دارد و موجب پیدایش رفتار های غیر متعارف و ناهنجار در آنها می شود.

حاجی آقا فروهر ادامه دادند استفاده ازهر فضای مجازی و رسانه ای با نظارت خانواده و زمان مشخص انجام شود تا فرزندان بتوانند در صفحه پاک ذهنی خود بهترین مطالب را برای آینده ذخیره نمایند .

روابط عمومی هواشناسی استان یزد

منبع خبر: